طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

 

20 روش افزایش رتبـه و رنک الکسا

Alexa.com یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید ( ترافیک ) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود. در این مقاله ،اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهیم کرد. نهایتا ۲۰ راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ایم که شما میتوانید بوسیله آنها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود بخشید.

Alexa.com یکی از سایت های فرعی Amazon.com است و وب سایتی است که اطلاعاتی را درباره درجه میزان بازدید ( ترافیک ) وب سایت ها ارائه می کند. رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود.
در این مقاله ،اهمیت رتبه الکسا را بررسی خواهیم کرد. نهایتا ۲۰ راه و استراتژی وسیع رو ارائه کرده ایم که شما میتوانید بوسیله آنها رتبه الکسای خود را بطور چشمگیری بهبود بخشید.

رتبه الکسا چیست ؟
در واقع ، رتبه الکسا یک سیستم رتبه  بندی است که بر روی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت که نوارابزار الکسا را نصب کرده اند پایه گذاری شده است و به هر سایت یک عدد را در مقیاس جهانی و کشوری تخصیص می دهد. بر خلاف سیستم رنکینگ گوگل هر چه رتبه به عدد ۱ نزدیکتر باشد سایت از رنکینگ بهتری برخوردار است.
توضیح الکسا را دراین باره بخوانید :
رتبه ترافیک پایه گذاری شده بر مجموع بازدید ۳ ماه از بازدیدکنندگانی است که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند و یه اندازه گیری ترکیب شده از تعداد بازدید صفحات از هر بازدیدکننده و تعداد بازدیدکنندگان است. به عنوان مرحله اول ، محاسبات روزانه الکسا بروی تعداد بازدیدکنندگان و تعداد بازدید از صفحات برای همه سایت های روی اینترنت است.

چرا مدیران سایت ها مایلند رتبه الکسای خود را بهبود دهند؟
مدیران وب سایت ها ، تبلیغ کنندگان و شبکه های آگهی از رتبه الکسای شما به عنوان یک پیمانه برای مشخص کردن ارزش یک لینک بر روی وب سایت شما استفاده می کنند.اگر شما بخواهید سایت خود را بفروشید یا یک لینک روی سایت خود قرار دهید برای بهبود رتبه الکسای خود تلاش بیشتری خواهید کرد. زیرا این بهانه ای برای افزایش قیمت خواهد شد ! . همینطور تجربه ثابت کرده بهبود رتبه الکسا برابر با مهمتر شدن سایت در نتایج گوگل است.
تبلیغات متنی و بازبینی و رتبه دادن به سایت در الکسا از راههای دیگر ارتقا رتبه هستند.

چگونه با الکسا شروع کنم ؟
دو راه ساده برای استفاده از الکسا وجود دارد. اگر شما از اینترنت اکسپلورر ( Inteet Explorer ) استفاده می کنید نوار ابزار الکسا را دریافت کرده و نصب کنید. اگر از فایر فاکس استفاده می کنید افزونه مربوطه را در فایرفاکس جستجو کنید و دریافت و نصب کنید ، که رتبه الکسا ، رتبه گوگل و دیگر موارد مفید از یک وب سایت را نمایش می دهد.
به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که از نوار ابزار فایرفاکس بجای نوار الکسا در اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید زیرا که نوار ابزار اینترنت اکسپلورر کمتر مفید واقع خواهد شد.

۲۰ روش برای افزایش رتبه الکسا

  1. نواز ابزار الکسا را نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه خانگی ( Home Page ) قرار دهید.
  2. ویدجت رتبه الکسا در سایت خود قرار دهید (Alexa rank widget ). این باعث خواهد شد تا اگر بازدیدکنندگان نوار ابزار الکسا را نصب نکرده باشند اما روی آن کلیک کنند برای سیستم الکسا نقش نوارابزار را اجرا خواهد نمود.
  3. دیگران را تشویق کنید تا از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.
  4. می توانید در الکسا برای سایت خود نوار ابزار اختصاصی درست کنید و ابزارهای مورد نیاز از جمله لینک صفحه فیس بوک و توییتر خود را روی آن قرار دهید و این نوار ابزار را برای دانلود کاربرانتان روی سایت قرار دهید.
  5.  اگر در یک شرکت یا کافی نت کار می کنید نوار ابزار الکسا را روی همه مرورگر ها نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی قرار دهید.
  6.  به دوستان خود بگویید تا در مورد سایت شما در سایت الکسا نظر دهند.
  7.  در مورد الکسا در سایت خود بنویسید. مدیران سایت ها و بلاگرها دوست دارند رتبه الکسای خود را بهبود بخشند. بنابراین با جستجو در اینترنت شما را خواهند یافت و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد .
  8.  کاری کنید تا آدرس سایت شما را در انجمن ها خودنمایی کند.مدیران وب سایت ها معمولا نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند و آن ها با کلیک بر لینک شما باعث بهبهود رتبه شما خواهند شد. البته راه خوب دیگه ای هم هست و اون اینکه مطالب خودتون رو در اون انجمن به اشتراک بگذارید.
  9.  مطالبی بنویسید که به وبمسترها مربوط باشد.این چون وبمسترها را شامل می شود و آن ها نیز نوارابزار الکسا را دارند نهایتا باعث بهتر شدن رتبه الکسای شما خواهد شد.
  10.  در سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی مطلب بفرستید ( ! ).برخی از مدیران وب سایت ها پیشنهاد می دهند که کاربران سایت های شرق آسیا بزرگترین دارندگان نوارابزار الکسا هستند. خودتان با مراجعه به ۵۰۰ سایت برتر الکسا این موضوع را قضاوت کنید . من پیشنهاد می دهم اگر وقت یا گنجایش لازم برای این کار را دارید آن را انجام دهید.
  11. یک قسمت ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید.این یک روش  جذب کننده  برای وبمسترهایی است که معمولا سایت شما را بارها می بینند تا از ابزار سود ببرند. برای مثال ابزار سئو گزینه مناسبی است.
  12. یک Digg یا Stumbled درست کنید و لینک مطالب خود را در آن قرار دهید. . این معمولا تعداد عظیمی از بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورد و تاثیر محضی روی رتبه الکسای شما خواهند داشت.
  13. از  تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ( PayperClick ) استفاده کنید. خریدن تبلیغات روی جستجوگرها مانند گوگل یا Exact Seek کمک خواهد کرد تا ترافیک را بیشتر کنید. دوچندان مفید است وقتی تبلیغ شما بیشتر مربوط به وبمسترها باشد.
  14. یک موضوع الکسا روی سایت خود ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن انواع خبرها و مقالات در مورد الکسا استفاده کنید. این اقدام به عنوان یک منبع ساده قابل دسترس برای وبمسترها یا جستجوگرهای تصادفی در موتورهای جستجو خواهد بود.
  15. مطالب پربازدید خود را بهینه سازی کنید. تابحال یک مطلب همواره از موتورهای جستجو بازدید داشته است ؟ یک ابزار پایین مطالب اضافه کنید ، به الکسای خود لینک دهید یا از انتقال دهنده الکسا استفاده کنید.
  16. در سایت ها و انجمن ها بنر یا لینک بخرید برای بازدید از سوی وبمسترها.یک نمایش خوب و برجسته تبلیغ ، مدیرانی را به سوی وب سایت شما تحریک می کند که میتوانند باعث ترقی چشمگیر رتبه شما شوند.
  17. فرستنده های مطالب را استخدام کنید تا روی سایت شما مطلب بفرستند. در هرصورت امضاها در انجمن های مدیران یا ارتقا خاص مقالات در سایت شما تاثیر زیادی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید نویسندگانی برای استخدام در انجمن های وبمسترها بیابید.
  18. به مدیران کافی نت ها پول بدهید تا نوارابزار الکسا را نصب کنند و سایت شما را به عنوان صفحه خانگی روی همه رایانه ها قرار دهند. شاید ترتیب دادن این کار مشکلی باشد و واقعا راه حل قابل دوامی نیست.
  19. از MySpace و فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید. از تصاویر مجازی جذاب استفاده کنید یا بنر ها و لینک ها تا دیگران را به آدرس الکسای خود منتقل کنید.
  20. از سایتهای افزایش بازدید استفاده کنید.شاید اینها برای سایت های تازه کار مفید باشند. راحتترین کار برای سایت ها با بدترین رتبه همین است.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان ، طراحی سایت تبریز

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:32

 

چرا رتبه الکسا وب سایت افت می کند؟

رنک آلکسا بستگی به تعداد ویزیتورها دارد. اگر یک وب سایت تعداد کم ویزیتور روزانه داشته باشد بدیهی است رتبه الکسا این وب سایت پایین خواهد آمد. پس هدفتان این باشد که ترافیک وب سایت خود را با تکنیک های موجود در بازاریابی اینترنتی بالا ببرید.

دلایلی برای پایین آمدن رتبه الکسا در بازاریابی اینرتنی وجود دارد ولی چهار مورد مهم به شرح زیر است:

1. ترافیک سایت:
رنک آلکسا بستگی به تعداد ویزیتورها دارد. اگر یک وب سایت تعداد کم ویزیتور روزانه داشته باشد بدیهی است رتبه الکسا این وب سایت پایین خواهد آمد. پس هدفتان این باشد که ترافیک وب سایت خود را با تکنیک های موجود در بازاریابی اینترنتی بالا ببرید.

از مهمترین روش ها در افزایش ترافیک سایت، بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو از طریق بهینه سازی سایت می باشد. سعی کنید تمامی استانداردهای سئو را درون وب سایت خود به درستی رعایت کنید.

2. لود تایم سایت:
ما می دانیم که لود تایم سایت یک عامل مناسب برای موفقیت در سئو می باشد. گوگل همیشه رنک بالایی برای سایت هایی با لود تایم سریع قائل است. رنکینگ آلکسا نیز به همین عمل وب سایت بستگی مهمی دارد. از عکس هایی با ظرفیت سنگین و استفاده از فایل های فلش جلوگیری کنید. همیشه به ظرفیت هاست خود، وب سایت را تنظیم کنید.

3. مرور Review :
اگر وب سایت شما در الکسا زیاد مرور شود پس رنک بالایی خواهید داشت، بنابراین از دوستانتان بخواهید که سایت شما را در الکسا مرور کنند. البته بهتر است که آنها تجربیاتشان را با اکانت الکسا به جای اکانت فیس بوک شان انجام دهند.

4. نصب widgets الکسا :
ما از شما تقاضا داریم که widgets الکسای خود را درون وب سایتتان نصب کنید چون باعث افزایش رنک سریع در الکسا خواهد بود.

پا نوشت:

  1. طراحی وب سایت
  2. طراحی سایت شرکتی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت تهران
  5. طراحی سایت
  6. سئو سایت
  7. سئو
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت تهران
  12. طراحی سایت
  13. سئو سایت
  14. سئو
طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:31

 

بررسی هاست و پهنای باند نامحدود

در این مقاله قصد داریم به بررسی هاست نامحدود و معایب و مزایای آن بپردازیم. اگر برای سایت شخصی خود بدنبال یک هاست اشتراکی بگردید به سرعت با گزینه های متنوعی در اینترنت روبرو خواهید شد و به احتمال زیاد با سردرگمی در انتخاب گزینه مناسب مواجه میشوید. نکته مهمی که در بسیاری موارد با آن روبرو خواهید شده پیشنهاد هاست و پهنای باند نامحدود با قیمت ارزان است. هاست نامحدود بنظر پیشنهاد جالبی میرسد ولی آیا واقعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؟ متاسفانه نه! در ادامه به شما خواهیم گفت که چه معایب و مزایایی خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم به بررسی هاست نامحدود و معایب و مزایای آن بپردازیم. اگر برای سایت شخصی خود بدنبال یک هاست اشتراکی بگردید به سرعت با گزینه های متنوعی در اینترنت روبرو خواهید شد و به احتمال زیاد با سردرگمی در انتخاب گزینه مناسب مواجه میشوید. نکته مهمی که در بسیاری موارد با آن روبرو خواهید شده پیشنهاد هاست و پهنای باند نامحدود با قیمت ارزان است. هاست نامحدود بنظر پیشنهاد جالبی میرسد ولی آیا واقعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؟ متاسفانه نه! در ادامه به شما خواهیم گفت که چه معایب و مزایایی خواهد داشت.

هاست نامحدود چیست؟
به سادگی میتوان تشخیص داد که عبارت هاست نامحدود چیزی جز یک شعار نیست و در عمل نمیتوان تعداد بیشماری سایت را بر روی یک سرور میزبانی کرد. حتی برای فضای هارد نیز محدودیت هایی وجود دارد. در واقع پهنای باند نامحدود یا هر چیز نامحدود دیگری به نوعی مبالغه است.
اگر دقت کرده باشید تمام شرکت ها گزینه های محدود نیز برای خدمات هاستینگ خود به شما پیشنهاد میدهند و تفاوت آنها با پلن نامحدود به این صورت است که اگر به حداکثر مجاز استفاده از پهنای باند در یک ماه برسید سایت شما از دسترس کاربران خارج خواهد شد و یا اگر فضای دیسک شما پر شود دیگر امکان افزودن مطالب جدید را نخواهید داشت.
حال فرض کنید که ۱۰۰ وبسایت هاست خود را به اشتراک بگذارند، با توجه به زمینه کاری و تعداد بازدیدکننده روزانه، بسیاری از این سایت ها از تمام امکانات و پهنای باند خود استفاده نخواهند کرد و این به صاحبان هاست اجازه خواهد داد که افراد بیشتری را در این سرور سهیم کنند. به بیان دیگر در یک هاست نامحدود فضا و پهنای باند مورد نیاز ۱۰۰ وبسایت به اشتراک گذاشته شده است ولی ممکن است ۲۰۰ وبسایت از آن استفاده کنند.
معایب هاست نامحدود

فرض کنید که ۱۰ سایت در میان ۱۰۰ سایت مشترک در یک هاست نامحدود به ترافیک و پهنای باند مصرفی بالایی در روز برسند، در اینصورت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در این لحظه شما محدودیت های هاست نامحدود را درک خواهید کرد. در این شرایط فشار بر روی سرور بسیار زیاد شده و سرعت کلی آن بشدت کاهش خواهد یافت، در نتیجه تمامی سایت هایی که بر روی آن قرار گرفته اند حتی اگر بازدید بالایی نداشته باشند کند خواهند شد. در بهترین حالت شرکت های میزبانی وب سایت پر مصرف را از سرور خارج کرده و از آنها درخواست میکنند که سایت خود را به سرورهای VPS منتقل کنند.
اگر شما سایت پرمصرف باشید و یا سایت کم مصرف به هرحال در این شرایط با مشکل مواجه خواهید شد زیرا نه افت سرعت برای شما قابل قبول است و نه انتقال به یک سرور دیگر کار راحتی است.
البته تمام این موارد در صورتی است که شرکت ارائه دهنده هاست از منابع یک سرور اشتراکی بیش از حد استفاده کند و آن را واقعا یک هاست نامحدود بداند. ولی مسلما شرکت های مناسبی نیز وجود دارند که از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده نکرده و رضایت مشتری را بر هرچیز دیگری ترجیح میدهند.
به همین دلیل هنگام انتخاب هاست بجای توجه به پیشنهادات استثنایی و بازاریابی های اینترنتی، موارد مهمتری مانند پشتیبانی مناسب، Uptime سرور و اعتبار شرکت را در نظر بگیرید. بعنوان مثال یک هاست با فضای دیسک ۲۰۰ مگابایت و پهنای باند ماهیانه ۲ گیگابایت و قیمت حدودی ۸۰۰۰۰ تومن ممکن است کارایی بهتری برای شما داشته باشد تا یک هاست نامحدود با همان قیمت.
همچنین قبل از انتخاب هاست میتوانید تخمینی از میزان بازدید روزانه و مصرف پهنای خود داشته باشید و اگر واقعا مصرف شما در ماه زیاد نیست و مخاطب خاصی را هدف قرار داده اید نیازی به هاست نامحدود نخواهید داشت.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان  ، طراحی سایت تبریز

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:31

 

 

دلایل و کاربردهای زیادی برای نمایش یک سایت در iframe و میتوان ذکر کرد و هدف اصلی آن نمایش فضایی مجزا در یک صفحه از سایت شما می باشد که کاربران بدون تغییر فضای اصلی سایت میتوانند به اطلاعات موجود در iframe دسترسی داشته باشند. این ویژگی همیشه برای شما سودمند نیست! سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که با نمایش محتوای صفحات شما در سایت خود اطلاعات وارد شده را بدون هیچ زحمتی به نمایش گذاشته و پهنای باند سایت شما را نیز مصرف میکنند. ممکن است شما تصور کنید که این کار برای شما میتواند مفید باشد و بازدید سایت را افزایش خواهد داد ولی در عمل کاربران متوجه زحمات شما برای ایجاد این محتوا نشده و همه چیز به نام سایت نمایش دهنده تمام میشود.

دلایل و کاربردهای زیادی برای نمایش یک سایت در iframe و میتوان ذکر کرد و هدف اصلی آن نمایش فضایی مجزا در یک صفحه از سایت شما می باشد که کاربران بدون تغییر فضای اصلی سایت میتوانند به اطلاعات موجود در iframe دسترسی داشته باشند. این ویژگی همیشه برای شما سودمند نیست! سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که با نمایش محتوای صفحات شما در سایت خود اطلاعات وارد شده را بدون هیچ زحمتی به نمایش گذاشته و پهنای باند سایت شما را نیز مصرف میکنند. ممکن است شما تصور کنید که این کار برای شما میتواند مفید باشد و بازدید سایت را افزایش خواهد داد ولی در عمل کاربران متوجه زحمات شما برای ایجاد این محتوا نشده و همه چیز به نام سایت نمایش دهنده تمام میشود.

مشکل بزرگتر زمانی ایجاد میشود که سایت های خبری با نمایش سایت شما بصورت iframe و در صفحات داخلی خود جایگاه بهتری نسبت به شما در رتبه بندی گوگل کسب میکنند! با توجه به جایگاه مناسب این سایت ها در گوگل و تعداد صفحات ایندکس شده بسیار زیاد، خیلی سریعتر از سایت اصلی و مرجع مقاله در گوگل ایندکس میشوند و در نهایت جایگاه بهتری نیز کسب میکنند حتی در مواردی مشاهده میشود که گوگل سایت شما را بعنوان کپی کننده مطلب شناسایی میکند.
در این مقاله قصد داریم راه های مقابله با این مسئله و نحوه جلوگیری از نمایش سایت در iframe را به شما آموزش دهیم.
Iframe چیست؟

عبارت iframe مخفف inline frame بوده و یکی از تگ های HTML می باشد که برای نمایش یک صفحه از اینترنت در بخشی از سایت شما استفاده میشود. در سال ۲۰۰۸ برخی از اسپمرها با استفاده از iframe صفحات و محتوای دلخواه خود را در درون صفحاتی با موضوعات نامرتبط به نمایش می گذاشتند و به این طریق موتورهای جستجو را فریب میدانند، همین امر موجب شد تا موتور جستجوی گوگل حضور iframe در یک صفحه را بعنوان امتیازی منفی در نظر گرفته و اطمینان کمتری به صفحات شامل آی فریم داشته باشد. با این وجود همچنان سایت های زیادی با استفاده از این روش بازدیدکنندگان را از موتورهای جستجو جذب میکنند.
غیرفعال کردن iframe برای سایت

شما میتوانید با کپی کردن دستور زیر در فایل htaccess. و در ریشه اصلی هاست، نمایش سایت خود در مرورگرها را محدود کنید.

Header append X-FRAME-OPTIONS “SAMEORIGIN”

دستور بالا اجازه نمایش صفحات شما بصورت iframe در سایت خودتان را میدهد ولی صفحات شما از طریق سایت های دیگر در دسترس نخواهد بود.

Header append X-FRAME-OPTIONS “DENY”

دستور بالا نمایش سایت بصورت iframe را حتی برای سایت خودتان نیز محدود میکند و به این روش هیچ سایتی قادر به استفاده از محتویات سایت شما یا پهنای باند شما نخواهد بود.
بیرون کشیدن سایت از iframe

روش دوم به این صورت است که با قراردادن یک کد jquery در هدر سایت خود مانع نمایش سایت در iframe سایت های دیگر خواهید شد. با لود شدن محتویات صفحه کدهای jquery آدرس مرورگر و آدرس صفحه شما را مقایسه کرده و در صورت یکسان نبودن صفحه نمایش دهنده را بسته و مستقیما سایت شما را نمایش میدهد. در این روش سایت شما بصورت مستقل و از آدرس خودتان به کاربر نمایش داده خواهد شد.
برای راه اندازی این سیستم کد زیر را در هدر سایت و قبل از بسته شدن تگ head قرار دهید:



و تگ body را به شکل زیر بازنویسی کنید:

  1. طراحی وب سایت
  2. طراحی سایت شرکتی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت تهران
  5. طراحی سایت
  6. سئو سایت
  7. سئو
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت تهران
  12. طراحی سایت
  13. سئو سایت
  14. سئو
  15. طراحی وب سایت
  16. طراحی سایت شرکتی
  17. طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:30

نرخ پرش سایت یا Bounce Rate یکی از اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ است که به ترافیک سایت اشاره دارد. نرخ پرش سایت که معمولا با عدد نشان داده می‌شود، بیانگر درصد بازدیدکنندگانی است که وارد سایت می‌شوند و سپس سایت را ترک (bounce) می‌کنند. این عمل به معنی پرش مخاطب است که باعث می‌شود کاربر به سایت مشابه دیگری برود و ترجیح بدهد صفحه دیگری را ببیند. یکی از مشکلاتی که مدیران سایت‌ها با آن سر و کار دارند، بالا بودن نرخ پرش سایت است که به معنی از دست دادن مشتری‌های بالقوه است. پایین بودن bounce rate  از ویژگی‌های موفق یک سایت است و متخصصان سئو برای رفع این مشکل، راهکارهای مفیدی دارند. در این مقاله به علل پرش مخاطبان و آموزش کاهش این نرخ می‌پردازیم.

نرخ پرش سایت یا Bounce Rate

بانس ریت یا نرخ پرش سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

گوگل برای محاسبه بانس ریت، به آمار نشست‌های (session) صفحات سایت نیاز دارد. گوگل نشست‌های هر صفحه را بر کل نشست‌های موجود سایت تقسیم می‌کند. نتیجه، عددی است که نرخ پرش را نشان می‌دهد. به بیان بهتر، نرخ پرش شامل تمام نشست‌هایی از سایت می‌شود که بازدید کاربران از یک صفحه را نشان می‌دهد. محاسبه این نرخ را می‌توانید به راحتی از طریق ابزار گوگل آنالیتیکس انجام دهید. در گوگل آنالیتیکس، تعداد بازدید از صفحات، زمان صرف‌شده در هر صفحه توسط کاربران، نرخ پرش و نرخ خروج در ستون‌های مجزا برای هر صفحه نشان داده می‌شوند و تحلیل را برای صاحبان سایت‌ها آسان می‌سازند.

نرخ پرش چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد؟

بالا بودن نرخ پرش می تواند نشان دهنده عدم کارایی محتوای وب سایت باشد. اما دلایل بسیار گسترده تری نیز می تواند داشته باشد. البته نرخ پرش تنها معیاری نیست که موفقیت یا عدم موفقیت محتوای سایت شما را نشان می دهد. باید روند نرخ پرش را در بازه های زمانی بررسی نموده و آن را به عنوان تنها یکی از معیارهای موفقیت یک صفحه خاص از سایت خود در نظر بگیرید. سایر معیارها می تواند شامل زمان متوسط حضور کاربر در یک صفحه از سایت، تعداد کاربرانی که تا انتهای یک صفحه از سایت شما را مطالعه کرده اند و ... باشد. به هر حال اگر هدف شما این است که بازدید کنندگان در سایت بمانند و از سایر صفحات آن نیز بازدید کنند؛ نرخ پرش می تواند راهنمای خوبی باشد.

نرخ پرش سایت و نرخ خروج سایت (Exit Rate) 

هنگامی که کاربر وارد سایت شما می‌شود و لندینگ پیج یا صفحه فرود را می‌بیند و هیچ حرکت بیشتری در سایت شما انجام نمی‌دهد، از نظر گوگل سایت دچار Bounce Rate شده است. گوگل این رفتار را با دقت شناسایی می‌کند و هر تعداد کاربری که این عمل را انجام دهند، بر نرخ پرش سایت شما اضافه می‌کنند. اما نرخ خروج سایت، با نرخ پرش کاملا متفاوت است. زمانی که bounce rate صورت می‌گیرد، کاربر بدون واردشدن به صفحه‌ای دیگر، از سایت خارج می‌شود؛ اما نرخ خروج تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربران از یک صفحه بازدید کرده‌اند و سپس در انتهای session از آن صفحه خارج شده‌اند. بنابراین نرخ خروج، بازدید از صفحاتی را نشان می‌دهد که در آخرین نشست (session) اتفاق افتاده است.

بانس ریت

علل اصلی بالا بودن نرخ پرش سایت چیست؟

عوامل مختلفی برای بالا بودن نرخ پرش وجود دارد، از جمله:
•    تبلیغات: تبلیغات غیرهدفمند باعث افزایش نرخ پرش سایت شما می‌شود.
•    شبکه‌های اجتماعی: اغلب اوقات عضویت کاربران در شبکه های اجتماعی باعث ریزش مخاطب می‌شود. گوگل آنالیتیکس این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.
•    جذاب نبودن محتوا: تولیدمحتوای نامناسب یا غیرجذاب، موجب از دست دادن بخش بزرگی از بازدیدکنندگان سایت خواهد شد.
•    نرخ پرش بالای موبایل: بیشتر ورودها از طریق تلفن همراه انجام می‌شود. رسپانسیو نبودن سایت موجب خروج زودهنگام کاربران از سایت می‌شود؛ در نتیجه بانس ریت افزایش پیدا می‌کند.
•    ربات‌های اسپم: برخی ربات‌های اسپم وارد سایت‌ها می‌شوند و مطالب سایت‌ها را می‌دزدند و در سایت‌های اسپم منتشر می‌کنند. گاه این ربات‌ها توسط گوگل آنالیتیکس شناسایی می‌شوند.
•    تجربه کاربری نامطلوب: عدم برقراری ارتباط خوب با سایت، موجب خروج کاربران از سایت شما خواهد شد.

آیا بالا بودن نرخ پرش، همیشه بد است؟

در یک کلام، نه. خوب یا بد بودن آن به هدف سایت بستگی دارد.
به عنوان مثال، ممکن است مخاطبان شما به دنبال بررسی سریع یک شماره تلفن یا چیز دیگری باشند. در این صورت اگر سایت امکان دسترسی سریع کاربران به این اطلاعات را فراهم آورد، کاربران پس از دسترسی به اطلاعات مورد نظر خود سریعاً سایت شما را ترک می کنند که باعث افزایش نرخ پرش می شود و این نشانه بدی نیست. اما برای یک سایت مجله آنلاین هدف این است که کاربران زمان طولانی تری را در وبسایت باقی بمانند و مطالب بیشتری را مطالعه کنند. پس این که کاربران سریعاً سایت را ترک کنند، نشانه خوبی نیست و به این معناست که این وبسایت به نیازهای آن ها پاسخ نداده است.

بانس ریت مهم‌تر است یا نرخ خروج؟

نرخ پرش معیاری است که معمولا بازاریابان از آن استفاده می‌کنند تا میزان مطلوب بودن سایت و محتوا را توسط بازدیدکنندگان بسنجند. صاحبان سایت می‌خواهند که کاربران با محتوا و سایت درگیر شوند و نرخ پرش به آن‌ها اطلاعات مفیدی درباره کارآمد بودن صفحات می‌دهد. گاه از طریق همین نرخ می توان دریافت که کدام صفحات به تغییر نیاز دارند؛ با این حال نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد که کدام یک بر دیگری اولویت دارد؟ گاه نرخ خروج بالا بد نیست، اما زمانی می‌تواند به سایت و کسب‌و‌کار آسیب برساند که در وسط مسیر سفر کاربر قرار داشته باشد. مثلا هنگامی که کاربر در حال خرید از فروشگاه آنلاین پوشاک است، از این صفحه خارج شود. در این حالت نرخ خروج بالا تهدیدی برای کسب‌و‌کار شما به حساب می‌آید. پیشنهاد متخصصان سئو انجام آزمایش A/B است تا مطمئن شوید صفحه‌ای که طراحی کرده‌اید، شما را به نتیجه موردنظر می‌رساند. هم‌چنین گزینه‌ای مانند Google Optimizer نیز برای استفاده شما مفید خواهد بود.
نکته‌ی دیگری که باید در تحلیل نرخ پرش سایت در نظر گرفته شود، این است که نرخ پرش صفحات مختلف سایت با یکدیگر متفاوت است، بنابراین می‌توانید با توجه به استراتژی بازاریابی، در ابتدا نرخ پرش کل سایت و سپس نرخ پرش و نرخ خروج صفحات را به صورت تفکیک شده تحلیل و بررسی کنید.

بالا بودن نرخ پرش سایت

چه عددی برای بانس ریت مناسب است؟

متاسفانه معیار دقیقی برای یک نرخ پرش خوب وجود ندارد و نمی‌توان حکمی کلی برای میلیاردها صفحه اینترنتی صادر کرد. نرخ پرش تا حد زیادی به نوع سایت، نوع کسب و کار، جامعه هدف و نوع مخاطبان مربوط می‌شود. واژه خوب طیف وسیعی از معانی را در بر می‌گیرد که می‌تواند شامل نوع صفحه، منبع ترافیک و … باشد. مثلا اگر در سایت مقاله باارزشی دارید که به طور خاص به یک سوال پاسخ می‌دهد و منشا اصلی هدایت ترافیک و جستجوی ارگانیک به سایت شماست، نرخ پرش این سایت می‌تواند چیزی حدود 90 درصد باشد اما این نرخ پرش لزوما بد نیست چون می‌تواند به این معنی باشد که کاربران دقیقا به دنبال چیزی هستند که جستجو کرده‌اند و نیازی ندارند تا از صفحات دیگر سایت بازدید کنند. برعکس، اگر یک صفحه نرخ پرش کمی داشته باشد، لزوما خوب نیست، چون شاید تجربه کاربری ضعیفی داشته باشد.
هاب اسپات، پژوهش گسترده‌ای روی سایت‌های صنایع انجام داده است و عواملی را که در نرخ پرش سایت موثر بوده‌اند شناسایی کرده‌ است:
•    ۶۰-۴۰ درصد محتوای وبسایت؛
•    ۳۰ -۵۰ درصد سایت‌های  lead generations
•    ۷۰-۹۰ درصد بلاگ اسپات‌ها
•    ۲۰-۴۰درصد سایت‌های فروشگاهی
•    ۱۰-۳۰ درصد سایت‌های تجارت الکترونیکی
•    ۷۰-۹۰ درصد صفحات فرود.

نرخ پرش و نرخ تبدیل (conversion) چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

نرخ تبدیل، معیاری در سئو است که موفقیت کمپین تبلیغاتی را می‌سنجد. نرخ تبدیل مطلوب عددی بین 3 تا 6 درصد است و سایر درصدها نسبت به این بازه، سنجیده می‌شوند. در واقع نرخ تبدیل ارتباطی با نرخ پرش ندارد. نرخ تبدیل شامل افرادی می‌شود که دقیقا کاری را که از آنها خواسته‌‌اید، انجام داده‌اند. درحالی که نرخ پرش، بازدیدکننده‌های زیر 30 ثانیه را نشان می‌دهد که اصلا با سایت شما درگیر نشده‌اند. بنابراین از یک طرف زمانی که bounce rate کاهش پیدا می‌کند، نرخ تبدیل بالا می‌رود و از طرف دیگر، بهینه‌سازی نرخ پرش موجب متقاعد شدن بیشتر افراد می‌شود تا با سایت شما درگیر شوند. بهینه‌سازی نرخ تبدیل نیز به این معنی است که افرادی که با سایت شما درگیر شده‌اند، هدفی را که برایشان در نظر گرفته‌اید، انجام بدهند. اما فراموش نکنید که کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل، دو موضوع کاملا متفاوتند.

ارتباط بین نرخ پرش و سئو

از لحاظ تئوری، نرخ پرش فاکتور مهمی برای رتبه بندی است زیرا نشان دهنده میزان ارتباط صفحه فرود شما با عبارت مورد جستجوی کاربران است اما در عمل هنوز هم جای بحث وجود دارد. به هر حال نرخ پرش چه فاکتوری برای رتبه بندی باشد و چه نباشد؛ مطمئناً برای گوگل نشانه ای است از کیفیت محتوای وبسایت شما.
به طور خلاصه، فاکتور نرخ پرش این گونه عمل می کند:
  • اگر کاربری بر روی سایتی در نتایج جستجو کلیک کند و سپس مدتی در آن سایت بماند، این نشان می دهد که این وبسایت با عبارت مورد جستجو مرتبط بوده و هدف خود را به انجام رسانده است. بنابراین گوگل این وبسایت را در رتبه بهتری قرار خواهد داد.
  • اگر کاربری بر روی یکی از نتایج جستجو کلیک کند و سپس بلافاصله به صفحه نتایج جستجو برگردد (یا بر روی وبسایت دیگری کلیک کند)، این نشان می دهد که این سایت برای کاربر مفید نبوده و بنابراین این سایت رتبه خوبی را در مورد عبارت مورد جستجو کسب نخواهد کرد.
البته همان طور که پیش از این توضیح دادیم، نوع سایت نیز در چگونگی تاثیر این فاکتور، دخیل است.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. 

تبلیغات میان متنی

چگونه نرخ پرش را کاهش دهیم و بازدید کنندگان را به مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه داریم؟

تنها راه برای کاهش نرخ پرش، افزایش میزان درگیری (engagement) کاربر با صفحه است. معمولا دو مسیر ترافیک سایت و محتوای صفحه برای سنجش نرخ bounce rate  وجود دارد.
اغلب مواقع، سایت‌ها ترافیک خوبی را جذب می‌کنند، اما نرخ پرش بالایی دارند. این پدیده ناشی از متناسب نبودن انتظار کاربران با آن چیزی است که به آنها عرضه می‌شود. در این حالت باید بررسی کنید که آیا ترافیک سایت شما برآمده از تبلیغ یا طرح ویژه‌ای است که در نظر گرفته‌اید؟ اگر این طور است، باید محتوای سایت را بهبود بدهید تا رضایت کاربران تامین شود. مهم‌ترین عوامل دخیل در کاهش نرخ فرار کاربران به این ترتیب است:
•    تحلیل و بررسی: یکی از راه‌های کاهش نرخ پرش، تغییر دادن عواملی است که در محاسبه این نرخ دخیل بوده‌اند. نرم‌افزارهایی مانند گوگل انالیتیکس بر اساس فاکتورهایی مشخص، کاربران و رفتارشان را می‌شمارند و قادرند رفتارشان را تحلیل کنند بنابراین گوگل آنالیتیکس بهترین ابزاری است که می‌توانید با استفاده از  آن، میزان bounceها را کنترل کنید.
•     استراتژی محتوا: اگر قصد دارید سطح تعامل بازدیدکنندگان را افزایش بدهید، بهترین کار برجسته کردن و استفاده از محتوایی است که فکر می‌کنید بیشترین میزان ترافیک ارگانیک را به سایت شما هدایت می‌کند. باشناسایی این نوع محتوا، می‌توانید مناسب‌ترین نوع محتوا را برای وبسایتتان انتخاب کنید برای مثال، اگر سایتی در حوزه تجارت الکترونیک دارید، می‌توانید بهترین و پرطرفدارترین خدماتتان را در معرض دید کاربران قرار دهید. در صورت امکان، تمام محتواها باید شامل عنوان، تصویر و توضیحاتی که موجب کلیک کردن شوند(CTR)، باشند.
اگر درصد قابل توجهی از ترافیک سایتتان مربوط به مشتریان همیشگی شما می‌شود، بهترین راه برای کاهش نرخ پرش سایت، آپدیت محتوای جدید است. کاربران وفادار و مخاطبان همیشگی جذب محتواهایی خواهند شد که جدید هستند و به موقع منتشر می‌شوند. بدین ترتیب میزان تعامل کاربران با سایت شما افزایش پیدا می‌کند.
•    طراحی سایت و کاربرپسندبودن (Usability): طراحی جذاب سایت، باعث جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت هدفی خواهد شد که از پیش در نظر داشتید. بهبود گرافیک، استفاده از کنتراست رنگی خوب، تغییر فونت، تنظیم فاصله بین سطور و به طور کلی اصلاح رابط کاربری، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد. طراحی سایت باید طوری باشد که کاربران اطلاعات موردنظرشان را به راحتی پیدا کنند. همچنین نقشه سایت و منوها باید به درستی بخش‌های مختلف سایت را به کاربران معرفی کنند. همچنین استفاده از بردکرامب‌ ها برای هدایت بهتر کاربران امتیاز ویژه‌ای برای شما خواهد داشت.
سایت‌های تعاملی کاربرپسندتر از سایت‌های معمولی هستند و با توجه به اینکه اغلب جستجوهای اینترنتی از طریق تلفن همراه انجام می‌شود، طراحی رسپانسیو سایت، موجب کاهش bounce rate خواهد شد. منوها و تصاویر باید با سایر دستگاه و اندازه صفحه نمایش تطبیق پیدا کنند. بنابراین باید برای طراحی صفحات خود، از فرمت‌های رسپانسیو استفاده کنند.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کاربردی که باعث کاهش نرخ پرش سایت می‌شود، بالا بردن سرعت لود شدن صفحات سایت است. مطالعات نشان می‌دهد که کاربران از صفحاتی که دیر لود می‌شوند، فراری‌اند. ابزارهای مختلفی برای سنجش زمان بارگذاری صفحات وجود دارد.
فراموش نکنید که حذف تبلیغات پاپ آپ یا دیگر عناصر اضافی، در کاهش نرخ پرش سایت موثر است. در هر مرحله، انجام آزمایش A/B شما را از بهبود اصلاح سایت مطمئن می‌سازد.
•     بازاریابی: یکی از مهم‌ترین کارها در کاهش نرخ پرش، مقایسه این نرخ در شبکه‌های اجتماعی است که منبع اصلی ترافیک سایت شما هستند. اگر یکی از کانال‌ها نرخ پرش بالاتری نسبت به دیگر شبکه‌ها داشته باشد، باید زمانی را به تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد آن اختصاص دهید. مثلا اگر بازدیدکنندگان اغلب از طریق تبلیغات وارد سایت می‌شوند، باید اطمینان حاصل کنید که به محض ورود، محتوای مرتبط با تبلیغات را می‌بینند. به طور کلی، هماهنگ کردن کلمات کلیدی با محتوای سایت، از مواردی است که کاربران زیادی را به سایت شما می‌کشاند. بهتر است به غیر از کلمات کلیدی عمومی، از کلمات کلیدی مشخص‌تر استفاده کنید تا این ترافیک را به ترافیک موثرتر تبدیل کنید.

کاهش نرخ پرش

موارد موثر در کاهش نرخ پرش عبارتند از :

۱) سرعت بارگزاری وب سایت 

حتما برای شما پیش آمده که وارد سایتی شوید و منتظر لود شدن صفحه باشید اما آنقدر این زمان کند عبور میکند که شما میلی ندارید آن صفحه را نگه دارید خوب باید بدانید با سرعت هایی پایینی که ما مشغول کار با آن هستیم واقعا در صبر و حوصله نمیگنجد که منتظر بمانید و در این حالت عده کمی صبوری میکنند و عده ایی دیگر سایت را ترک میکنند. باید میزبانی وب سایت خود را مورد بررسی قرار دهید و همچنین عکس ها و ویدئو ها را حدالمقدور به پایین ترین حجم ممکن برسانید.

۲) اضافه کردن لینک داخلی به محتوا

به صفحات دیگر سایت خود که فکر می کنید مخاطبان به آن ها علاقه مند هستند نیز فکر کنید و از میان محتوای خود به آنها لینک بدهید. البته این صفحات باید با هم مرتبط باشند، با انجام این کار به کاربران اجازه می دهید که به بخش های مختلف سایت شما دسترسی داشته باشند.

۳) تاثیر عناصر گرافیکی وب سایت

گرافیک وب ساتتان را باید جوری طراحی کنید که در نگاه اول کاربر متوجه شود دقیقا به دنبال آن بوده است و با ورود به سایت این حالت باید در او ایجاد شود که آدرس را درست آمده و خوب به نوعی با کاربری سات متناسب طراحی شده در نظر بگبربد که اگر خانمی به دنبال لوازم آرایشی بگردد و وارد  سایتی مرتبط با موضوع شود اما به لحاظ بصری از رنگی صنعتی یا خنثی استفاده شده باشد قطعا حس خوشایندی را به خود نمیگیرد.

۴) هماهنگی و سازگاری و منعطف بودن

درست است تکنولوژی ها روز به روز در حال افزایش است اما بدین معنی نیست که همه کاربر های اینترنتی خود را به روز میکنند ممکن است عده ایی هنوز از مرورگرهای قدیمی استفاده کنند باید وب سایت خود را با همه مرورگرها سازگار کنید.

۵) تیتر و عنوان مرتبط

کاربر شما در سایت دنبال هدفش گشت و گذار میکند و با رسیدن به تیتری که برای او رسیدن به هدفش را تداعی میکند خوشحال کننده است ولی در این بین با مطالعه متون احساس می کنند تیتر همخوانی درستی با محتوا ندارد همین امر سبب میشود که سایت را ترک کند.

۶) خلاقیت و ایجاد هیجتن در تیتر ها و عنوان ها

عنوان‌ها و سرتیترها علاوه بر مرتبط بودن باید جذاب هم باشد تا مخاطب را به خواندن و در نهایت انجام عملی ترغیب کند.همیشه خلاقانه عمل کنید مثلا یک سایت آشپزی میتواند برای یک محتوای خود دونوع تیتر درست کند یک  اینکه دستور غذای قیمه بصورت کامل و دو اینکه قیمه را بصورت مجلسی یاد بگیرید. کدام یک از این دو عنوان برای شما جذابیت دارد؟

۷) تصاویر کامل

اگر سایتی فروشگاهی دارید و میخواهید محصولی ارائه دهید باید بصورت شگفت انگیز در دید مخاطب تاثیر بگذارید یعنی از آن محصول اطلاعات کامل تصویری قرار دهید تا او مصمم به خرید شود.

۸) قرار دادن فراخوان برای عمل

اگر صفحه فرود شما فاقد فراخوان برای عمل (call to action) باشد یا در جای مناسبی قرار نگیرد. کار سختی برای نگه داشتن کاربر در سایت دارید. این فراخوان می تواند به صورت یک دگمه یا بنر یا حتی لینک باشد. در نظر داشته باشید که صفحه ی فرود باید مرتبط با محتوای فراخوان باشد. به عنوان مثال اگر در ساید بار سایت خود بنری برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی سئو قرار داده اید ولی کار بر با کلیک روی آن به صفحه ی اصلی سایت هدایت شود نرخ پرش افزایش خواهد یافت.

۹) عدم شلوغی و پیچیدگی صفحه

کاربری که وارد صفحه شلوغ میشود دچار تشویش میشود و ممکن است احساس کند وارد سایتی شده است که یکپارچگی ندارد و سخت به هدفش میرسد بر همین اساس سایت را میبنند. سعی کنید با گرافیکی ساده و زیبا بینده را تحت تاثیر قرار دهید از رنگ های زننده و چشم زن استفاده نکنید.

۱۰) متن با خوانایی بالا

سعی کنید متونی که در سایت قرار میدهید به پاراگراف های کوچک تقسیم کنید تا میزان خوانایی بالایی برای مخاطب داشته باشد و او بتواند با آن صفحه ارتباط برقرار کند . 11) محتوای مرتبط
در زیر مطالبی که در سایت خود قرار میدهید حتما مطالب مرتبط با آن کلمه کلیدی را قرار دهید ممکن است مخاطب روی آن ها کلیک کند.

 11) محتوای مرتبط و محبوب

هر کاربر به دلیلی وارد سایت شما می شود و هنگامی که نیاز او برطرف شد سایت را ترک می کند. شما باید به او دلیلی برای ماندن در سایت بدهید.در زیر مطالب و ساید بار صفحات سایت خود مطالب مرتبط و محبوب را قرار دهید. ممکن است مخاطب روی آن ها کلیک کند. این موضوع برای سایت هایی که از طریق تبلیغات کلیکی کسب درآمد می کنند مانند مجلات اینترنتی بسیار مهم است.

12) آدرس های سرراست بدهید

یک منو که شامل صفحات اصلی است را همیشه در دید مخاطب قرار دهید که باعث نشود در سایت شما گم شود و هر لحظه که اراده کند وارد صفحه اصلی شود و تعیین مسیر کند.

13) به‌روز بودن محتوا

محتوای سایت را باید برای زنده نگه داشتن وب سایت به روز نگه دارید و مطالب قدیمی را ویرایش کنید. مردم به دنبال اطلاعات به روز هستند.

14) محدودیت‌های فنی

اگر صفحه‌ی شما برای معرفی و نمایش کارِ محصول متکی به ویدیوی فلش است، دقت کنید که آیا مطمئنید مخاطب هدف‌تان می‌تواند آن را ببیند؟ گاهی شبکه‌ی شرکت‌ها محدود شده و این نوع محتوا را مسدود می‌کند، یا از آن مهم‌تر اساسا سرعت و ترافیک اینترنت کاربر کشش پخش ویدیو ندارد. اگر کاربر به کادر خالی بربخورد یا ویدیو کند و با وقفه‌ی بسیار پخش شود یا ترافیک کاربر را بخورد، ممکن است صفحه را ترک کند.

15) قسمت جستجو را در سایت اضافه کنید

کاربرها اغلب وقتی چیزی را که می‌خواهند بلافاصله پیدا نکنند، آن را جستجو می‌کنند. فراهم آورن کادر جستجوی خوب در کاهش نرخ پرش بسیار موثر است. مثلا بتوانند بر اساس صفت در محصولات شما جستجو کنند.

16) نظریات مشتریان

در وب سایت خود حتما قسمتی را اختصاص دهید به گواهی حسن انجام کارها و نظریات مشتریانتان، این عمل باعث میشود کاربر حس معتمد تری به سایت و خدمات شما پیدا کند.

17) سوالات اضافه

اگر در حال ثبت نام کاربری هستید لطفا از او فیلد های اضافه نخواهید و وارد حریم های شخصی وی نشوید. سوال های کلیدی و کوتاه نتیجه بهتری برای شما در بر خواهند داشت و پرسیدن سوالات زیاد از کاربر و قرار دادن فیلدهای اضافه باعث میشود کاربر از سایت شما خارج شود و از ثبت نام منصرف شود.

18) از صفحه محصول فراتر بروید

گاهی مشتری وارد صفحه فرود می شود اما هنوز آمادگی خرید ندارد و از سایت خارج می شود. در این مواقع بهتر است به صفحاتی مثل راهنمایی استفاده از محصول، صفحه ی نظرات مشتریان و سایر صفحات مرتبط لینک بدهید. شاید بازدید کننده با ماندن در سایت تصمیم قطعی برای خرید بگیرد. 

19) بازشدن لینک های خروجی در صفحه جدید

باز شدن لینک های خروجی در همان صفحه از سایت شما به این معنی است که کاربر باید برای برگشت روی دگمه ی بازگشت کلیک کند. این موضوع از لحاظ تجربه ی کاربری بسیار آزار دهنده است و نرخ پرش را افزایش می دهد.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:27

اگر می خواهید اعضای تیم تان مثل صاحبان واقعی کسب و کارتان رفتار کنند، لازم است اطلاعاتی که برای این نوع تفکر به آن نیاز خواهند داشت را در اختیارشان قرار دهید. بسیاری از شرکت ها و کارآفرینان دوست دارند کارمندانشان طوری رفتار کنند که گویی آن کسب و کار متعلق به خودشان است. اما چند تای آنها برای توانمند سازی کارکنان خود با این نوع تفکر، قدمی عملی بر می دارند؟

شفافیت یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت های بزرگ است؛ فارغ از اندازه یا صنعتی که در آن قرار دارند. به اشتراک گذاری اطلاعات، اعتماد به بار می آورد، فرصت یادگیری فراهم می کند و به تصمیم های هوشمندانه تری منجر می شود. اگر شفافیت برایتان اهمیت دارد می توانید از روز اول آن را به یکی از ارزش های اصلی خود بدل کنید. ارزش های شما نباید تنها روی دیوار قرار بگیرند؛ شما باید با ارزش های خود زندگی کنید و تصمیم های شرکت را با در نظر گرفتن آنها بگیرید. در ادامه 5 راه پیشنهادی برای خلق و نهادینه سازی فرهنگ شفافیت در کسب و کار را از نظر خواهید گذراند.

طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت

1- کسانی را استخدام کنید که به آنها اعتماد دارید.

برخی شرکت ها گرفتار خصوصی نگه داشتن مسائل می شوند، که این می تواند به بی اعتمادی میان اعضای تیم بیانجامد. در عوض، کسانی را استخدام کنید که به شکل غریزی می توانید به آنها اعتماد کنید تا بتوانید با توانمند کردنشان برای تفکر مورد نظر، احساس راحتی داشته باشید. با اینکه مساوات می تواند به عنوان مزیتی مالی برای موفقیت محسوب شود، مالکان کسب و کار ها اغلب برای ساختن چیزی از هیچ، سخت نیازمند مسئولیت و اختیار هستند و نباید در این مسیر به واسطه ی عدم بهره مندی از اطلاعات مسیرشان سد شود.

2- در جلسات بی پرده صحبت کنید.

سعی کنید در جلسات تان همه از «چرا» های لازم اطلاع داشته باشند. جزئیات رشد، امور مالی، ساختار استخدامی، اولویت ها و برنامه های آینده را در جلسات خود به اشتراک بگذارید. برگزاری جلسات «هرچه می خواهی بپرس» یک یا دو بار در ماه نیز می تواند یاری رسان باشد. در این جلسات هر یک از اعضای تیم می تواند برای پرسیدن سؤالات خود به شما مراجعه کند. اگر برای مستند سازی و پاسخگویی در قبال اشتباهات خود به همان اندازه ای که برای جشن گرفتن پیروزی های خود عجله می کنید سرعت به خرج دهید، هم تیمی هایتان می توانند از تجربیات شما درس بگیرند. بخش بازاریابی می تواند کمپین های بهتری ساماندهی کند، بخش فروش می تواند مشتریان راغب پرورش دهد، مهندسین می توانند سیستم های مقیاس پذیر بیشتری خلق کنند، و تیم های امور مشتریان می توانند حساسیت های مشتریان را بهتر منعکس کنند. به این ترتیب همه برنده خواهند بود.

3- با مشتریان صداقت داشته باشید.

شفافیت داشتن به سمت بیرون سازمان شما نیز جریان خواهد داشت؛ به ویژه برای مشتریان. استراتژی های شفاف بازاریابی و فروش بخش مهمی از این شفافیت هستند. برای مثال هزینه هایتان را از مشتریان خود مخفی نکنید. حتی می توانید ابزاری برای قیمت گذاری روی وبسایت خود ایجاد کنید که مشتریان با استفاده از آن بتوانند بفهمند خدمات شما دقیقاً چقدر برای کسب و کارشان هزینه بر خواهند بود. به علاوه، وقتی محصول شما به درد مشتری به خصوصی نمی خورد، ارائه دهنده ی دیگری را به او معرفی کنید. با شفافیت و صداقت مطمئن باشید در درازمدت مشتریان راضی تری خواهید داشت.

4- به دنبال بازخور باشید و آنها را فاش کنید.

یکی از بهترین راه ها برای بهبود این است که بازخورهای اعضای تیم خود را جویا شوید. برای این کار مثلاً می توانید هر چند وقت یک بار برای ارزیابی مشارکت، رهبری، همسویی و پیشرفت و توسعه نظرسنجی برگزار کنید. برای تشویق افراد به ارائه ی بازخور های بی پرده و صادقانه، نظرسنجی های خود را بی نام انجام دهید. اما به هر صورت، نتایج آن را با همه به اشتراک بگذارید.
علاوه بر این، در میان گذاشتن نظرات شخصی اعضا با رهبر تیم و بالعکس به یادگیری اعضا و رشد آنها کمک می کند و باعث می شود هم تیمی های بهتری برای یکدیگر باشند. این برای خلق و حفظ فرهنگی اصیل در شرکت مفید واقع می شود.

5- نشان دهید پای حرف هایتان می ایستید.

گاهی اوقات شفافیت داشتن آسان نیست، اما کار درست همین است. مدیرعامل باید هر بار اشتباهات خود را بپذیرد و مسئولیت آنها را به گردن بگیرد. این بخشی از مسئولیت پذیری ما در قبال یکدیگر است که به همه ی ما کمک می کند بهتر شویم. هیچ کس کامل نیست. به همین ترتیب لازم است در مورد حوزه هایی که دوست داریم در آنها بهبود حاصل شود صحبت کنیم؛ چه درونی و چه بیرونی. یکی از مهم ترین جنبه های به راه اندازی یک کسب و کار این است که هویت خود به عنوان یک شرکت را درک کنید. ایجاد فرهنگ شفافیت می تواند برای مأموریت شما حیاتی باشد و به ایجاد حس اعتماد و دوستی کمک کند. خود این نیز در نهایت برای شما، تیم تان و مشتریانی که به آنها خدمت رسانی می کنید مفید خواهد بود.

طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:24

 
 

تگ‌ های هدینگ (heading) که با حرف H نمایش داده می‌شوند، نقش مهمی در سئوی سایت ایفا می‌کنند. اساساً تگ‌ های هدینگ جذابیت محتوای سایت را برای کاربران بالا برده و به درک بهتر محتوا توسط موتورهای جستجو -و البته کاربران- کمک می‌کنند. برای موفقیت سئوی سایت باید به تگ‌ های هدینگ به اندازه هر تگ دیگری اهمیت داده و از آن‌ها به طور صحیح استفاده کنید. تگ‌های هدینگ به ترتیب اهمیت از H1 تا H6 تقسیم‌بندی می‌شوند. به این صورت که <h1> مهم‌ترین تگ هدینگ و تگ عنوان اصلی مطلب است. تگ <h6 > نیز کم‌اهمیت‌ترین تگ هدینگ و فرعی‌ترین آن‌ها را تعریف می‌کند.

تگ هدینگ (heading Tag) چیست؟

هدینگ ها همان عنوان‌هایی هستند که برای محتوایمان انتخاب می‌کنیم. H1 هدینگ اصلی یا عنوان اصلی صفحه است و بقیه هدینگ ها همگی عناوین فرعی‌تر هستند. با وجود این عنوان‌ها در صفحه هم کاربران و هم گوگل به ساختار اصلی صفحه و محتوای آن با جزئیات بیشتر پی خواهند برد. حتی شاید کاربری یکی از عنوان‌ها را انتخاب کرده و فقط به مطالعه همان قسمت از مطلب صفحه بپردازد. این در حالی است که بدون وجود هدینگ وی مجبور به مطالعه کل صفحه بود یا شاید از خیر آن نیز می‌گذشت. تگ‌های هدینگ از H1 تا H6 متغیر است و یک ساختار سلسله مراتبی را به صفحه شما می‌دهد. شناسایی عنوان با برچسب H1 به گوگل کمک می‌کند تا به سرعت بفهمد محتوا مربوط به چیست؛ در واقع عنوان اصلی صفحه را نشان می‌دهد.

تگ های هدینگ - تگ تیتر

چرا باید از تگ‌ های تیتر یا هدینگ در متن استفاده کنیم؟

همان طور که گفته شد، تگ‌های HTML با برجسته کردن مباحث مهم، ساختاربندی محتوا را برای کاربران و برای گوگل مشخص می‌کنند. پس گوگل متوجه می‌شود پاراگراف یا پاراگراف‌های زیر یک هدینگ به چه موضوعی اختصاص دارد و باید این محتوا را برای کدام عبارات سرچ شده نمایش دهد. هم‌چنین کاربران با دیدن یک هدینگ ممکن است آن را جذاب نبینند و ترجیح دهند که از آن گذشته و در عوض یک هدینگ دیگر که برایشان جذاب‌تر است را مطالعه کنند. به این ترتیب در وقت خود صرفه‌جویی خواهند کرد. اما معمولاً دلیل اصلی استفاده تگ‌های هدینگ در متن، کمک به سئو سایت است.

تأثیر مستقیم تگ‌ های تیتر بر سئو

کلماتی که در تگ‌های هدینگ به کار می‌روند به نوعی می‌توانند کلمات کلیدی صفحه به شمار روند؛ چراکه نشان دهنده مباحثی‌اند که شما در آن صفحه در مورد آن‌ها صحبت کرده‌اید. پس از همین رو در سئو سایت نقش مهمی خواهند داشت. اگر گوگل درک بهتری از ساختار صفحه داشته باشد، محتوای آن را با عبارات جستجوی بازدیدکنندگان در موتور جستجو در گوگل مطابقت می‌دهد. کمک به گوگل، کمک به خود شماست. رتبه سایت شما بهبود می‌یابد.

تأثیر تگ‌ های تیتر غیرمستقیم بر سئو

و اما تگ تیتر فواید غیرمستقیمی هم برای سئو سایت دارد. برچسب‌های HTML هدینگ تجربه بهتری برای خوانندگان شما ایجاد می‌کنند (UX) و به ایشان کمک می‌کنند تا آنچه را که به دنبالش هستند بیابند. با توجه به اهمیت زیادی که گوگل برای تجربه کاربری سایت قائل است، این امر می‌تواند به صفحات شما در رتبه بندی بهتر کمک کند. به علاوه، عناوین معنی‌دار و صادقانه خوانندگان را در صفحه نگه خواهد داشت (زمان ماندگاری بیشتر) و حتی شاید به صفحات دیگر سایتتان هم سری بزنند.

معرفی تگ h1 تا h6

ممکن است که تگ‌های هدینگ شما به H4، h5 و h6 گسترش یابد، اما ما فقط به بررسی سه هدینگ اول (H1 تا H3) می‌پردازیم زیرا این تگ‌ها دارای بیشترین ارزش SEO هستند. شما نمی‌توانید از تگ‌های هدینگ در هر کجای صفحه خود استفاده کنید و توقع داشته باشید که سئوی سایت ارتقا پیدا کند. هر تگ جایگاه خاص خود را در صفحه دارد. تگ H1 برای عنوان اصلی در صفحه استفاده می‌شود؛ بنابراین هر صفحه فقط یک H1 خواهد داشت. تگ H2 عناوین فرعی داخل صفحه را می‌سازد که می‌تواند بیشتر از یک عدد باشد. ممکن است هر کدام از این عناوین فرعی دارای زیرمجموعه‌ای باشند که آن‌ها را با هدینگ های 3 (H3) نشان می‌دهیم؛ بنابراین هر تگ H2 می‌تواند چند تگ H3 داشته باشد. تگ‌های H3 نیز می‌توانند زیرمجموعه‌ای داشته باشند که با H4 مشخص می‌شوند؛ یعنی هر تگ H3 نیز می‌تواند چند تگ H4 داشته باشد. به همین ترتیب تگ H4 زیرمجموعه‌هایی به نام تگ‌های H5 دارد و تگ H5 نیز زیرمجموعه‌هایی دارد که به آن‌ها تگ H6 گفته می‌شود.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. 

تبلیغات درون متنی

اگر بخواهیم این ساختار را رسم کنیم به شکل زیر خواهد بود:

  •    H1
  •      H2
  •      H2
  •          H3
  •              H4
  •              H4
  •                   H5
  •                        H6
  •                        H6

تگ‌های تیتر H1 تا H6

تأثیر تگ‌های تیتر H1 تا H6 در سئو چیست؟

تگ‌های تیتر از دو جنبه برای سایت اهمیت زیادی دارند؛ یکی از دید کاربران سایت و دیگری از دید موتورهای جستجو و در رأس آن‌ها گوگل.

اثر هدینگ بر روی سئو سایت از دید کاربران

مخاطب سایت به دنبال پاسخ‌هایی است که نیازهای وی را رفع کند و دوست دارد هرچه سریع‌تر به این پاسخ‌ها دست پیدا کند. بدون خواندن تیتر یک پاراگراف، او نمی‌تواند درک کند که آن پاراگراف راجع به چه مطلبی است و اگر یک پاراگراف تیتر (هدینگ) نداشته باشد او مجبور است آن پاراگراف را با دقت بخواند تا متوجه شود در مورد چه چیزی است. کاربران این روزها وقت و حوصله این کارها را ندارند و بنابراین راه حل ساده‌تر این است که صفحه را ترک کنند. پس با استفاده از عنوان‌های H1 تا H6 به کاربران سایتتان کمک کنید تا زودتر به پاسخ سؤالاتشان برسند. در ضمن ناگفته نماند خیلی از متخصصین سئو بر این باورند که تنها تگ H1 تا H3 در سئوی سایت مؤثر است اما شما هرچه قدر که مطالب تفکیک‌شده‌تری داشته باشید و از تگ‌های هدینگ بهتر استفاده کنید، به ماندن بیشتر کاربر در سایت خود کمک کرده‌اید و این امر در سئوی سایت و تجربه کاربری آن بسیار مهم است (تأثیر غیرمستقیم).

اثر هدینگ بر روی سئو سایت از دید گوگل

گوگل نیز –همان طور که پیش‌تر گفته شد- با استفاده از کلماتی که در هدینگ های صفحه استفاده شده است به کلیدواژه‌های صفحه و موضوعاتی که در صفحه در مورد آن صحبت شده است پی برده و می‌تواند صفحه را در نتایج مرتبط نمایش دهد.

چگونه هدینگ ها (تیترها) را سئو کنیم؟

همان طور که محتوای صفحه را سئو می‌کنید، در استفاده از هدینگ های صفحه نیز باید قوانینی را به کار ببرید تا آن‌ها نیز مطابق با اصول سئو باشند.

به این منظور به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از کلمات کلیدی در هدینگ ها

اما می‌دانیم که بهتر است از کلمات کلیدی صفحه و در هدینگ ها استفاده شود. به علاوه، بهتر است کلماتی که در هدینگ استفاده شده در پاراگراف زیر هدینگ نیز به کار رود تا گوگل متوجه شود که این هدینگ مرتبط با مطلب زیر آن بوده و به درستی انتخاب شده است. به عبارت دیگر، ارتباط بین عناوین html و مطالب زیر آن ضروری است. در عین حال باید برای تگ هدینگ html از تنوع استفاده کنید. عناوین خود را با همان کلمات کلیدی ثابت پر نکنید.

تعداد هدینگ ها، تعداد کلمات هدینگ و پاراگراف زیر آن

هیچ قاعده اثبات شده‌ای برای طول تیترهای html وجود ندارد. هیچ قانون اثبات شده‌ای نیز برای تعداد بهینه عناوین html وجود ندارد. افزونه Yoast همواره تأکید دارد که برای هر 300 کلمه باید یک تگ هدینگ مشخص کرد. چراکه اگر یک متن یکدست و شلوغ جلوی دید کاربر قرار دهید خواندن آن صفحه در نظرش کاری بسیار سخت و دشوار می‌نماید و به احتمال زیاد آن صفحه را ترک خواهد کرد.

سایر نکات مربوط به استفاده از هدینگ

  • هنگام به روز رسانی محتوا، از به روز رسانی عنوان H1 و سایر برچسب‌های تیتر، H2، H3 غافل نشوید.
  • به هیچ وجه هدینگ ها را سفارشی نکنید. باید تگ‌های هدینگ را طبیعی نگه دارید. خوانایی برای محتوای با کیفیت بالا بسیار مهم است.
  • اگر محتوا اجازه سلسله مراتب را نمی‌دهد، به اجبار این کار را نکنید. شما می‌توانید بدون آن خوب هم عمل کنید.
  • همیشه برچسب‌های عنوان را منظم قرار دهید.
  • قسمت‌هایی که می‌توانید حذف کنید را پاک کنید. استفاده از آن‌ها ممکن است موجب سردرگمی کاربران و موتورهای جستجو شود.
  • از سبک (CSS) برای بازنویسی رفتارهای پیش فرض برای برچسب‌های عنوان استفاده کنید اما همیشه نظم و سطح را حفظ کنید.

نکات کاربردی در استفاده از تگ‌های هدینگ و تیترها

برای کارگذاری تگ‌های هدینگ و تیترها در متن و کدهای HTML باید قاعده مشخصی را رعایت کنید. البته اگر از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کنید و حتی در نرم افزار word نیز امکان انجام خودکار این کار وجود دارد.
اما اگر قصد دارید برای این منظور از کدهای HTML استفاده کنید توجه به مثال‌های زیر کافی است:

<h1>آموزش استفاده صحیح از تگ‌های هدینگ H1 تا H6 در متن<h1/>
<h2>تگ هدینگ (heading Tag) چیست؟<h2/>
<h2>چرا باید از تگ‌های تیتر یا هدینگ در متن استفاده کنیم؟<h2/>
<h3>تأثیر مستقیم بر سئو<h3/>
<h3>تأثیر غیرمستقیم بر سئو<h3/>
<h2>معرفی تگ h1 تا <h2/>h6

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:23

در اقدامی درست هر کسی ممکن است، شغل مناسبی برای خود پیدا کند اما همیشه تصویری از یک شغل رؤیایی در سر داشته باشد که همیشه چشمش به دنبال آن بوده است. شاید هنوز برای به دست آوردن آن آمادگی کامل نداشته اید. شاید هم هدفتان این بوده که این شغل را به دست بگیرید، تا سر فرصت شغلی که همیشه می خواسته اید را به دست بیاورید. اما پیش از آنکه به جستجوی خود ادامه دهید، از خودتان بپرسید آیا شغل فعلی تان قابلیت تغییر و تحول را دارد یا خیر. شاید بتوانید با اندکی تلاش، شغل فعلی تان را به شغل رؤیایی تان بدل کنید.

شارلیز هرست، استادیار رشته ی مدیریت کالج کسب و کار مندوزا، اعتقاد دارد مردم اغلب اوقات میزان کنترلی که روی شغل خود دارند را دست کم می گیرند. او در این باره می گوید: «پژوهش ها نشان داده اند نگاهی متفاوت به کار، بازتعریف وظایف شخص در قالبی تازه، و یا تغییر نحوه ی تعامل با دیگران، همه و همه کارهایی هستند که افراد از طریق آنها می توانند معنای تازه ای از دل شغل خود بیرون بکشند».

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. 

تبلیغات میان متنی

شغل رؤیایی شغلی است که شما را راضی کند و نقاط قوتتان را به نحو احسن به کار بگیرد. اگر در حوزه ای فعال هستید که از آن لذت می برید، اما هنوز شغلی که می خواهید را در آن حوزه به دست نیاورده اید، انجام هفت کار زیر به شما کمک می کند شغل فعلی تان را به شغلی که همیشه می خواسته اید بدل کنید.

1- ایده پرور باشید

پیشنهاد هرست این است که مسئولیت های خود را با ارائه ی پیشنهاد های خلاق و سازنده به بالادستی های خود دستخوش تغییر و تحول کنید. او در این باره می گوید: «اگر ایده های شما به کار گرفته شوند، شاید بتوانید در اجرای آنها نیز مشارکت داشته باشید». دیوید نور، مدیرعامل شرکت مشاوره ی استراتژی نور گروپ توصیه می کند فرا تر از نقش و حوزه ی مسئولیت های خود فکر کنید تا بتوانید از نیاز های بعدی تیم یا شرکتتان پیش بینی بهتری داشته باشید. او می گوید: «آیا مهارت ها، دانش، یا رفتار مورد نیاز را در خود دارید؟ اگر خیر، به این فکر کنید که چگونه می توانید به سرعت آنها را کسب کنید و به کار بگیرید».

2- کارهایی خارج از بازه ی همیشگی خود انجام دهید

نور توصیه می کند کاری کنید مدیرتان در کنار نقش فعلی تان، شما را در نقشی که دوست دارید نیز ببیند. او می گوید «برای پروژه های بزرگ و طرح های مهم داوطلب شوید و به دنبال راه هایی بگردید که بتوانید فرا تر از تعریف شغلتان تأثیرگذار باشید».

3- روابط خود را توسعه دهید

نور توصیه می کند با برقراری روابط قدرتمند با تصمیم گیران، کاری کنید هر کسی برای امور مختلف به شما مراجعه کند. اطمینان حاصل کنید دیگران می توانند اولویت های مورد نظر شما برای مسئولیت های تازه را تشخیص دهند. او ادامه می دهد: «دیگران همیشه می توانند کسانی را پیدا کنند که بتوانند از پس انجام جنبه های فنی کار شما بر بیایند. اما شما باید کاری کنید به خاطر برقراری و حفظ ارتباطات مهم در تیم و سازمان، به شما مراجعه کنند یا شما را پیشنهاد دهند».

4- در موقعیت خود نوآور باشید

توصیه ی نور این است که سعی کنید مدام در حال رشد باشید و ریزه کاری های حوزه ی فعالیت خود را کشف کنید. در رویداد ها و کنفرانس های آن حوزه شرکت کنید، در انجمن های آن فعال باشید و خود را در موقعیت هایی قرار دهید که بتوانید با افراد اثرگذار روبرو شوید. سپس بینش، ایده ها و روابط حاصله را به محل کار خود بیاورید. او می گوید: «برای زندگی شخصی و شغلی خود نقشه ی راه درست کنید».

5- وظایف مورد علاقه ی خود را فهرست کنید

میشل ماوی، مدیر جذب نیروی شرکت نیروی انسانی اتریوم توصیه می کند تمام کار هایی که در موقعیت شغلی فعلی تان دوست دارید انجام دهید را فهرست کنید و بیشتر به آنها بپردازید.
او می گوید: «پروژه های هوشمندی تعریف کنید که در آنها لازم باشد از این مهارت ها بیشتر استفاده کنید. به این ترتیب از انجام شغل خود رضایت بیشتری خواهید داشت».

6- لحظات اوج خود را پیدا کنید

ماوی اعتقاد دارد مشاغل مختلف به خاطر پتانسیل هایی که دارند جذابیت پیدا می کنند؛ مثل اینکه می توانیم در آنها خیلی چیز ها یاد بگیریم، دستاورد هایی داشته باشیم و از آنها درآمد کسب کنیم. او ادامه می دهد: «در ادامه کشش پیدا می کنیم و تا حدی شناخته می شویم، تا اینکه در نهایت به اوج می رسیم. این لحظه حس فوق العاده ای دارد: لحظه ای که در رأس بازی خود قرار می گیرید و از انجام آن لذت می برید». ماوی توصیه می کند به دنبال آن لحظه ی بعدی باشید. او می گوید «لحظه ای که به خاطر ترفیع، افزایش حقوق، و یا مدیریت یک تیم در پوست خود نمی گنجید. این لحظه هر چه که می خواهد باشد، اما به دنبالش باشید».

7- نیاز هایتان را از مدیر خود بخواهید

آنیشا وینجاموری، مدیرعامل شرکت مشاوره ی اینوویشنز آیکیو اعتقاد دارد هیچ کارفرمایی دوست ندارد کارمند ارزشمندی که به پیشرفت سازمانش کمک می کند را از دست بدهد. او در این باره توضیح می دهد: «اگر از لحاظ فرهنگی و کاری عضو مؤثری باشید، مدیر شما از فراهم کردن شرایط کاری دلخواهتان، درک نقاط قوتتان و توانمندسازی شما در جهت رسیدن به اهداف حرفه ای شما و شرکت خود، بی نهایت خوشحال خواهد شد.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:22

آنچه همه متخصصان سئو روی آن اتفاق نظر دارند این است که خرید بک لینک شمشیری دو لبه است؛ از یک‌سو ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل شود و از سوی دیگر می‌توانید از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید. همان طور که وب‌سایت‌هایی با رتبه خوب تعداد نسبتاً زیادی بک لینک دارند، وب‌سایت‌های با جایگاه و رتبه بسیار پایین نیز از تعداد بک لینک‌های زیادی برخوردارند؛ پس نمی‌توان رتبه خوب وب‌سایت‌های معتبر را صرفاً به تعداد بک لینک‌هایشان ارتباط داد. این مسئله نیاز به تحلیل و بررسی بیشتری دارد.

خرید بک لینک

دیدگاه گوگل نسبت به خرید بک لینک

از نظر گوگل، خرید بک لینک یک تکنیک کلاه سیاه برای سئو به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به‌گونه‌ای که وب‌سایت شما بالاتر از آنچه شایسته آن است رتبه بندی شود. همان طور که می‌دانید بهینه سازی سایت‌ها برای گوگل به دو دسته سئو داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و بک لینک سازی در دسته سئو خارجی یا off-page SEO قرار می‌گیرد. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک لینک سازی یک تکنیک سئو است؛ اما روش‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید بک لینک است. بهتر است بدانید اگر بک لینک مستقیم خریداری می‌کنید، سئو برون صفحه (off-page SEO) را به صورت صحیح انجام نمی‌دهید؛ اما اگر به یک وب‌سایت معتبر پولی پرداخت کنید با این هدف که تبلیغ برند شما را بکند و همراه با آن یک بک لینک هم به سایتتان بدهد –مانند آنچه در رپورتاژ آگهی اتفاق می‌افتد- موضوع کمی متفاوت است.

در واقع گوگل در هنگام مواجهه با بک لینک یک سایت سه تصمیم ممکن است اتخاذ کند:

  • رتبه شما را ارتقا ببخشد.
  • هیچ اقدامی انجام ندهد.
  • شما را به خاطر بک لینک جریمه کند.

وقتی اقدام به ساخت بک لینک کردید و گوگل تصمیم بگیرد تا رتبه سایت شما را بهبود ببخشد، حدود 10 هفته طول می‌کشد تا یک پله رتبه شما ارتقا پیدا کند. خرید بک لینک‌های با کیفیت نیز طرفداران نسبتاً زیادی در بین مدیران وب‌سایت‌ها دارد؛ اما با این حال بک لینک‌هایی که از این روش به دست می‌آیند از نظر اکثر موتورهای جستجو نمی‌توانند از کیفیت بالایی برخوردار باشند. گوگل مخالف ساخت مصنوعی انواع لینک‌های خارجی است، بلکه بارها و بارها تأکید بر این داشته که لینک‌های خارجی که به سایت شما وارد می‌شوند باید به صورت طبیعی، توسط طرفداران شما و به این دلیل که آن‌ها سایت شما را شایسته معرفی به کاربرانشان دانسته‌اند به وجود بیایند؛ بنابراین شاید بتوان گفت استفاده از شبکه‌های وبلاگ خصوصی کمی مطمئن‌تر به نظر برسد.

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟

اگر به کسب و کار آنلاین خود نگاه بلند مدت دارید و می‌خواهید برای مدت طولانی در جایگاه‌های خوب صفحات جستجو قرار بگیرید بهتر است خرید بک لینک را فراموش کنید. چرا؟
هر لینکی که به سایت شما وارد می‌شود مثل یک رأی مثبت به سایتتان است. وقتی تعداد این رأی‌ها زیاد شود، از نظر گوگل شما در انتخابات توانسته‌اید با اکثریت آراء پیروز شوید و به جایگاه نمایندگان سایت‌های برتر دست یابید. حالا اگر در این میان گوگل متوجه شود شما این جایگاه را با خرید رأی به دست آورده‌اید چه خواهد شد؟ آن جایگاه را از شما می‌گیرد یا به عبارت دیگر رتبه سایتتان به طور جدی افت خواهد کرد.

جالب است بدانید از نظر گوگل همه بک لینک‌ها با هم برابر نیستند؛ برخی لینک‌ها ارزش بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند و این بستگی چند موضوع دارد:

  • اعتبار سایتی که لینک در آن قرار گرفته باید یک سایت معتبر با DA مناسب باشد.
  • کلماتی که در اطراف لینک به کار رفته‌اند باید حتماً مرتبط با لینک باشند تا گوگل متوجه شود صفحه‌ای که به آن لینک داده شده در رابطه با چه موضوعی است.

برای مثال بسیاری از افراد وقتی به سایت آمازون لینک می‌دهند بدون شک در اطراف لینک از کلمه «کتاب» نیز استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود تا گوگل به ارتباط معنایی بین سایت آمازون و کتاب پی ببرد و بتواند آن صفحات آمازون را به خوبی در دسته‌های مرتبط رتبه بندی کند. اما از آنجایی که لینک‌های کمی با انکرتکست «اتومبیل» به آمازون داده می‌شود بنابراین سایت آمازون برای کلمه اتومبیل جایگاه چندان مناسبی در گوگل ندارد.
گوگل ممکن است برای برخی بک لینک‌ها ارزشی قائل نشود و به آن‌ها بها ندهد؛ مثل لینک‌هایی که از منابع غیر قابل اعتماد به سایت شما داده شده‌اند.
بدتر از آن گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که بک لینک باید برای جریمه یک سایت استفاده شود اگر به این باور برسد که سایت شما بک لینک را خریداری کرده و درصدد دور زدن انتخابات بوده است تا در واقع بتواند سریع‌تر از آنچه شایسته آن بوده در جایگاه‌های بهتر ظاهر شود، همین این کار را خواهد کرد. (البته توجه داشته باشید که انتخابات یک تمثیل است)

خرید بک لینک و جریمه شدن سایت

خرید بک لینک چگونه موجب جریمه شدن سایت شما می‌شود؟

جریمه‌های ناشی از خرید بک لینک به دو صورت اتفاق می‌افتد:

1- مجازات دستی یا اقدامات اسپم (Manual Penalties)

در حالی که بسیاری از جریمه‌های گوگل به صورت خودکار تحمیل می‌شوند، جریمه‌هایی نیز وجود دارد که توسط بازدیدکنندگان انسانی برای شما وضع می‌شوند؛ یعنی یکی از کاربران متوجه خرید بک لینک توسط شما می‌شود و این اقدام شما را به گوگل گزارش می‌کند.
وقتی مجازات دستی شامل حال شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما فرستاده می‌شود. همچنین یک ایمیل نیز در این رابطه دریافت خواهید کرد.

2- جریمه‌ های الگوریتمی

مجازات الگوریتمی هنگامی اتفاق می‌افتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف می‌کند (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که مرتبط با کیفیت بک لینک‌ها و مبارزه با خرید بک لینک است). این فرآیند در همه اوقات اتفاق می‌افتد. از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل همیشه در حال اجرا هستند، سایت‌هایی که ناقض دستورالعمل‌های گوگل هستند مجازات می‌شوند. شناسایی مجازات الگوریتمی مشکل‌اند؛ زیرا برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری درباره آن برای شما ارسال نمی‌شود. تنها راه شناخت آن افت ناگهانی رتبه سایت یا افت ناگهانی در ترافیک سایت است؛ که البته آن نیز می‌تواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک مربوط می‌شود- باشد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. 

تبلیغات درون متنی

گوگل چگونه خرید بک لینک توسط شما را تشخیص می‌دهد؟

برخی از ادمین های وب‌سایت‌ها و متخصصان بی‌تجربه سئو با خوش‌بینی به این قضیه می‌نگرند که گوگل اصلاً چگونه قرار است بفهمد که بک لینک خریداری کرده‌اند. آن‌ها گمان می‌کنند از گوگل هم باهوش‌تر هستند. آنچه را که آن‌ها دست‌کم می‌گیرند این واقعیت است که میزان توانایی گوگل در تهیه و تفسیر داده‌ها بسیار فراتر از درک ما است. اگر فکر می‌کنید استفاده از یک IP VPN اختصاصی مانند PureVPN می‌تواند در پنهان کردن ردپاها به شما کمک کند، قابل‌بحث است. گوگل راه‌حل‌های متنوعی برای تشخیص این امر در نظر گرفته است.

1- شناسایی سایت‌های فروش بک لینک

اول از همه اینکه یک تیم متخصص را مأمور کرده تا دنیای مجازی را زیر و رو کرده و سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند را شناسایی کند. سایت‌هایی که لینکشان در این وب‌سایت‌های شناخته شده به فروش بک لینک دیده می‌شود طبعاً توسط گوگل جریمه می‌شوند. خوشبختانه گوگل برای این قبیل سایت‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با عنوان unnatural links ارسال می‌کند و به این وسیله مدیران سایت‌ها از علت جریمه شدنشان مطلع می‌شوند.

2- افزایش ناگهانی تعداد بک لینک‌ ها

همچنین وقتی بک لینک خریداری می‌کنید به طور ناگهانی تعداد بک لینک‌های سایتتان افزایش پیدا کرده و گوگل با استفاده از ابزار خود متوجه آن می‌شود.

3- کیفیت بک لینک‌ ها

معمولاً سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند، به نوعی مزرعه لینک هستند؛ یعنی پر از لینک سایت‌های مختلف با موضوعات متنوعی که اصلاً هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. این در حالی است که ارتباط موضوعی سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید یکی از معیارهای کیفیت بک لینک محسوب می‌شود. هم‌چنین این نوع سایت‌ها بک لینک‌ها را نه در بدنه سایت بلکه در مکان‌های بی‌ارزشی چون فوتر یا در حاشیه سایت با فونت‌های ریز و شلوغ قرار می‌دهند که صد البته از کیفیت لینک‌ها کاسته و آن‌ها را مشکوک می‌کند.

اشتباهات رایج در خرید بک لینک

حتماً سایت‌های زیادی را مشاهده کرده‌اید که خدمات فروش بک لینک به شما ارائه می‌دهند. بسیار باید مراقب این افراد سودجو بود؛ چرا که خرید بک لینک اگر حرفه‌ای و اصولی نباشد حتی ممکن است به نابودی وب‌سایتتان منجر شود. یکی از انواع سئو، سئوی منفی است که رقبای شما ممکن است برای تخریب جایگاه شما در گوگل آن را انجام دهند. بنابراین اگر مراقب نباشید ممکن است خودتان اقدام به سئوی منفی برای سایت خود کنید و یک شبه همه چیز به هم بریزد. موارد زیر از جمله جملاتی هستند که هنگام مواجهه با آن‌ها باید ترسید:

1- خرید بک لینک ارزان

بسیاری از افراد در فضای مجازی پیشنهاد بک لینک مجانی به شما می‌دهند. وقتی با چنین تبلیغی مواجه می‌شوید یعنی آن سایت با پیشنهاد بک لینک ارزان احتمالاً عده زیادی از صاحبان کسب و کارها را به سمت خود کشیده و به زودی بک لینک‌های زیادی روی سایت خود برای انواع وب‌سایت‌ها منتشر می‌کند که برای سئوی سایتتان قطعاً خطرناک است.

2- خرید بک لینک انبوه

گوگل تعداد بک لینک‌های سایت شما را تحت نظر دارد. هنگامی که ببیند حجم زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما سرازیر شده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در نظر می‌گیرد. در این راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خود استفاده کرده و غیرطبیعی بودن لینک سازی شما را شناسایی می‌کند.

3- بک لینک رایگان

در این روش یک سری ابزارهای آنلاین صرفاً آدرس شما را در دایرکتوری‌های تست آنلاین وارد می‌کنند.

این نوع بک لینک از دو طریق به سئوی سایت شما ضربه می‌زند:

  • اول اینکه لینک‌های زیادی در بازه زمانی محدود می‌سازید که همان طور که قبلاً اشاره کردیم اثراتی مخرب بر وب‌سایت شما دارد.
  • دوم اینکه از صفحات کم ارزش مقدار زیادی بک لینک گرفته‌اید.

4- خرید بک لینک خارجی

در این نمونه از تبلیغات، عبارت «خرید بک لینک خارجی معتبر» استفاده می‌شود تا شما فکر کنید که بک لینک‌های خریداری شده کاملاً برای سایتتان مفیدند. این در حالی است که از نظر گوگل تنها عواملی که به بک لینک ارزش می‌بخشند موضوع صفحه و سایتی که به سایت شما لینک داده است و اعتبار دامنه آن است.

چگونه بک لینک بخریم که توسط گوگل جریمه نشویم؟ 

بک لینک‌هایی که از وب‌سایت‌های معتبر به سمت سایت شما لینک می‌دهند و همچنین کلمات و عبارات مرتبطی در داخل آن لینک یا اطراف و حوالی آن با موضوع سایت شما داشته باشند بدون شک نه‌تنها توسط گوگل جریمه نمی‌شوند بلکه موجب بهبود رتبه سایت در گوگل خواهند شد. بک لینک‌هایی که متخصصان سئو آن‌ها را با کیفیت توصیف کرده و گوگل آن‌ها را رأی به اعتبار وب‌سایت شما به حساب می‌آورد. این نوع بک لینک‌ها در قالب رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر منتشر می‌شوند.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:19